21 Ekim, 2012

miniminnacık kuzenlerim :))

NAZAR DUASI

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ


birbirinden tatlı miniminnacık kuzucuklarım benim yerim sizi yaa :)


bu yusuf bey henüz daha yeni olan bloğumun ikinci postunda paylaşmıştım hani 
artık büyüdü pasamm cok yaramaz cook :)





buda hamza beyimiz cok tatlı coook :))


bunlarda hayat ve melek birbirleriyle hic alakası olmayan iki kardeş sarışın olanı hayat insanlardan kaçan bi tip melek ise tam tersi insanlarla iletişim kurmak icin elinden geleni yapar yurt dışında yaşadıkları için sürekli bi arada olamıyoruz cok özledim cook :))


buda beyaz nur hayat ve meleğin diğer kardeşi benim için cook değerli hayatımda onun kadar akıllı bi cocuk görmedim maşşallah deyin kuzumaa :)) 







kapanışı pasammla yapmak istedim gecenlerde bize temizlik yaparken çektiğim bi foto :))

burda sadece küçük kuzenlerimi tanıtmak istedim büyük kuzenlerim yokmu derseniz massallah cok kuzenim var cook :))

hepsini cok seviyorum cook :))

Not: Fark ettimde ne kadar cok kelimesi kullanmışım ben öyle :Pp




2 yorum:

  1. Allah nazarlardan korusun canım
    hepsi çok tatlı şekerlerin :))
    bloğunu hemen izlemeye alıyorum
    bana da buyurmazmısın tatlım :)

    YanıtlaSil
  2. Amin cok tsk ederim :))
    bloğunuzu izlemeye basladım
    ellerinize sağlık cook güzel
    dikimleriniz var artık takipteym :)

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için çook teşekkür ederim.
yorumlarınız benim için çook değerli : )

Sevgiler . . ♥