21 Kasım, 2012

Her yeni başlangıç umut demektir ..

Merhabalar bugün gittiğim elazığlı bayanlara yönelik Elazığ Valiliği Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı iş birliği ile hanımeli göz nuru diye oluşturulan projeden bir kaç fotoğraf paylaşmak istedim ellerine sağlık herkesin cook güzel işlemeler örgüler.. vs. vs. cokta anlamam ama neyse :Pp 

tabi bunların yanı sıra yöresel yemeklerinde bulunduğu lokantaları var hergün farklı insanların ürünlerini sunduğu çeşitli stantlar bulunmakta böyle bir projenin düşünülmesi cok güzel devamınıda bekliyoruz inşAllah .. :)


şu bebekleri çook sevdik arkadaşlarımla benim tercihim turuncudan yana oldu tabi :)




Doğadan gelen güzellikler doğal ürünlerde bulunmakta ..


şu peçete takımlarıda cook güzel renk renk desen desen masa örtüleri ve orta sehpa boyutlarıda bulunmakta annemin çook ilgisini çekti yarın oda malzemelerini alıp kursa başlıycakmış artık önümüzdeki günlerde aşama aşama yapımını anlatmayı düşünüyorum annemden yardım alıp :))




Sevgi ve dua ile ..

Hep mutlu kalın .. :)

2 yorum:

  1. Fotolar çok hoş hanımlarımız çok marifetli yeterki imkan verilsin...
    Bloğunu izlemeye aldım mutlu hafta sonu dilerim..

    YanıtlaSil
  2. cook tesekkür ederim beni cok mutlu ettiniz bencede bir bayanın yapamayacağı hic bişey yoktur tabi dediğiniz gibi yeterki imkan verilsin :)

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için çook teşekkür ederim.
yorumlarınız benim için çook değerli : )

Sevgiler . . ♥