07 Aralık, 2012

Ulyana Sergeenko


merhabalar :)
nasılsınız bakalım ben iyiyim cook şükür sizde iyisinizdir umarım. 
bu postumda sizlere rus tasarımcı ulyana sergeenko'nun birbirinden güzel tasarımlarını paylaşmak istedim ben hepsini cook begendim özellikle şu kareli siyah beyaz elbiseye 
bayıldımm !


bahara doğru bende bu modelden bi elbise diktirmek istiyorummm yaa ;))
















































siz hangisini beğendiniz ..?

Sevgilerimle ..

Mutlu hafta sonları geçirmeniz dileğiyle ..

Hep musmutlu kalın ..;)


10 yorum:

  1. Koleksiyonu daha önce incelemiştim, bayılmıştım. Şimdi burda görünce tekrar inceleme fırsatı buldum, gerçekten çok başarılı :)
    Katılım için teşekkür ederim..
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende cok begendim :)
      rica ederim..
      çekilişinizi merakla bekliyor olucam ilk çekiliş deneyimim sizinle olacak ins. bana cıkar :))

      Sil
  2. blogunuzu keyifle takibe aldım sizi de kendi bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. ben hepsine bayıldım:) vintage maksi elbiseleri çok severim gardırobumun önemli parçalarındandır benim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende cook beğendim cook başarılı gerçekten :)

      Sil
  4. çok güzel elbiseler, keşke kendim dikebilsem, hepsi birbirinden güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşAllah bi gün kendinizde dikebilirsiniz :)

      sevgiler ..

      Sil
  5. elbiseler çook güzel :) bana da fikir verdi :)

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için çook teşekkür ederim.
yorumlarınız benim için çook değerli : )

Sevgiler . . ♥