19 Aralık, 2013

Eldivenlerim . . ♥ : )



bu soğuk günlerde ellerimi ısıtan bu güzel hediye için bilun şen'e 

cook teşekkürler .. 

musmustlu oldum ki ;)

...


♥ ♥ 

05 Aralık, 2013

Hayat şükredince güzel ..


  


Hayat şükredince güzel ..

Evini ziyaret sonrası temizlemek için uğraşıyorsan, dostların var demektir.
Faturalarım kabarık diye yakınma, ödeyebiliyorsan bir işin var demektir.
Pantolonun biraz sıkıyorsa, aç kalmıyorsun demektir.
Otobüsten indikten sonra iş yerine mesafenin uzak olduğundan şikâyet etme; yürüyebiliyorsun demektir.
Yığınla yıkanacak ve ütülenecek çamaşırın varsa, bu yığınla giyeceğin olduğu anlamına gelir.
Akşamları kendini yorgun hissediyor ya da bacakların ağrıyorsa, o günü boş geçirmediğin, üretime katkı sağladığın için sevinebilirsin.
Tüm bunların farkına varabiliyorsan, mutlusun demektir.
KANAAT ve ŞÜKÜR... Sorunsuz bir hayat değil, onlarla başa çıkabilme yeteneğidir.
Sanma ki dert sadece sende var. Sendeki derdi nimet sayanlar da var.
Derdimi dinledim, derdimden iğrendim. Onun derdini gördüm, derdime imrendim..


30 Kasım, 2013




İyi günlere inanıyorsan 
Üstelik hava da güzelse 
Yaşamak güzel şey 
Çok güzel şey doğrusu...

29 Kasım, 2013



Bu soğuk havalarda bardağınız da üşümesin; çayınız , kahveniz de sıcacık kalsın. 


20 Kasım, 2013

bilmezdim . . . ♥






Bilmezdim bu derdin seni yolundan

Beni solumdan edeceğini

Bilmezdim en sessiz yanımdan
Yağmuruna bulutlanıp temmuz gecelerinde
Fırtınalı sabahlarda kan terleyeceğimi
Bilmezdim çok yanlarımın
Az yanımla yetineceğini
Uzaklığının yakınlığım
Yakınlığımın uzaklara gönül vereceğini
Yoksa küs müsün bana
Dilime ikâmet edenim
Dargınsak eğer
Üç günü geçeli aylar oluyor haberin olsun
Ve burada yanık kokulu rüzgarlar çarpıyor yüzüme
Beni soluğumdan tutuyor üşümelerim
Boğazıma yapışmış sıtmalı kelimeler
En yakın sağda park’a çektiler kendilerini
Söz dinlemez oldu sözler
Adına sır diyorlar sevmelerin
Gürültülü harflerini sükûta izdivaç ediyorlar
Mahrem duygularını telveye terk ediyorlar yani
Yorulmadın mı dilimden sessiz çığlığım
Senin yerin dağınıklığım
Toparla kendimi..


...


♥ ♥ 


Su ve Ateş





Dil eğitimi için Londra’ya giden ve eğitimi bittikten sonra da orada yaşamaya devam eden Yağmur, Kemal’le tesadüf eseri bir uçakta karşılaşır ve tesadüfler peşlerini bırakmaz. Yağmur, çok az tanıdığı ve gizemli bir yönü olduğuna inandığ Kemal’e aşık olmuştur ve aralarında bir ilişki başlar. 

Hayatına giren diğer adamlardan farklı olan Kemal’in ise Yağmur’dan sakladığı çok büyük sırlar vardır. Londra’da rüya gibi günler geçiren çiftin, bugünleri kısa sürede geride kalacaktır. Asıl adı Haşmet olan Kemal, büyük bir aşiret hesaplaşması ve kan davasının içerisindedir. İki aşiretin, kanı karşılıklı olarak durdurması da tamemen Haşmet’e bağlıdır. Yağmur’u da içine sürükleyecekkaranlık olaylar ise kapıdadır...

Yapımı Avşar Film ve DNZ Film ortaklığında gerçekleştirilen projenini başrollerini Yasemin Allen ve Özcan Deniz paylaşırkenyönetmen koltuğunda yine Özcan Deniz oturuyor. 

Fragman 







09 Kasım, 2013

♥ !





Siz hangisini seviyosunuz  bakalım .. ??

;)


Ben Geldimmmm !!!!


bi selam yok mu ?
yoksa bana küstün mü :(
cook haklısın aslında seni cook ihmal ettim ..
ama elimden bişey gelmiyo cook calısıp şu kpss yi kazanıp dönücem söz.
sözüm söz bilirsin ben sözümü tutarım :)
dimi yaa ;)


Vee en önemlisini sona sakladım..SENİİ ÇOOK ÖZLEDİM BLOGUMM.. !! 


Ayrılık vakti artık 


kocaman öpüldün ;)

Sevgiler ..

♥ !

Not : Beni unutma olur mu ???


20 Eylül, 2013

01 Eylül, 2013

Sevgili Blogum ,


Sevgili Blogum ,
Her ne kadar içime sinmese de sonunda kazandım :))  
Fırat Üniversitesi istatistik bölümüne 3. sınıftan başlama hakkı kazandım yarın kayıt yapıcam 
gönül isterdi ki mühendislik olsun ama nasip işte ..

Senide ihmal ediyorum biliyorum ama elimden de bişey gelmiyo maalesef 
önümüz kpss çalışmalara tam gaz devam :)

kocaman öpüldün ;)

Sevgiler ..

♥ !


Not : Beni unutma olur mu ???

17 Ağustos, 2013

. . . ♥

Mahkeme salonunda, seksen yaşlarındaki yaşlı çiftin durumu içler acısıydı...
Adam inatçı bakışlarla, suskun ninenin ağlamaktan iyice çukurlaşmış gözlerini ve bıkkın bakışlarını süzüyordu.
Hakim tok sesiyle, yaşlı kadına: "Anlat teyze, neden boşanmak istiyorsun?"
......Yaşlı kadın, derin bir nefes çektikten sonra baş örtüsüyle ağzını aralayıp, kısılmış sesiyle konuşmaya başladı:
"Bu herif yetti gayri, 50 yıldır bezdirdi hayattan..."
Sonra uzunca bir sessizlik hakim oldu, mahkeme salonunda...
Sessizlik, bu tür haberleri her gün manşet yapan gazetecilerden birinin flaşıyla bozuldu...
Kim bilir nasıl bir manşet atacaklardı, yaşanmış 50 yılın ardından?
Çok sayıda gazeteci izliyordu davayı... Kadın neler diyecekti? Herkes, onu dinliyordu...
Yaşlı kadının gözleri doldu ve devam etti:
"Bizim bir sedef çiçeği vardı, çok sevdiğim... O bilmez...
50 yıl önceydi.. O çiçeği bana verdiği çiçekler arasından kopardığım bir yaprağı tohumlamıştım, öyle büyüttüm.
Yavrumuz olmadı onları yavrum bildim. Bir süre sonra çiçek kurumaya başladı. O zaman adak adadım. Her gece güneş doğmadan önce, bir tas suyla sulayacağım onu diye...
İyi gelirmiş derlerdi...
50 yıl oldu, bu herif bir gece kalkıp bir kere de bu çiçeği ben sulayayım demedi. Taa ki geçen geceye kadar... O gece takatim kesilmiş uyuyakalmışım...
Ben, böyle bir adamla 50 yıl geçirdim.
Hayatımı, umudumu, her şeyimi verdim. Ondan hiçbirşey görmedim. Bir kerecik olsun, benim bildiğim görevlerden birisini yapmasını bekledim. Onsuz daha iyiyim, yemin ederim."
Hakim yaşlı adama dönerek:
"Diyeceğin birşey var mı, baba?" dedi.
Yaşlı adam bastonla zor yürüdüğü kürsüye, o ana kadar suçlanmış olmanın utangaçlığını hissettiren yüz ifadesiyle, hakime yöneldi.
Tane tane konuştu: "Askerliğimi Reisicumhur köşkünde bahçıvan olarak yaptım. O bahçenin, görkemli görünümüyle büyümesi için emeklerimi verdim. Fadime'mi de orada tanıdım. Sedefleri de... Ona en güzel çiçeklerden buketler verdim. İlk evlendiğimiz günlerin birinde, boyun ağrısı nedeniyle, onu hekime götürdüm. Hekim çok uzun süre uyanmadan yatarsa, boynundaki kireç sertleşir, kötüleşir dedi. Her gece uykusunu bölüp uyansın, gezinsin dedi.
Hekimi pek dinlemedi bizim hatun...
Lafım geçmedi...
O günlerde, tesadüf, bu çiçek kurumaya yüz tuttu.
Ben ona: "Gece çiçek sularsan geçer", dedim. Adak dilettim... Her gece onu uyandırdım ve onu seyrettim. O sevdiğim kadını, yavrusu bildiği çiçekleri sularken seyrettim. Her gece, o çiçek ben oldum sanki..." dedi adam.
O yaştaki bir adamdan beklenmeyecek ifadelerle.
"Her gece, o yattıktan sonra uyandım. Saksıdaki suyu boşalttım. Sedef, gece sulanmayı sevmez, hakim bey... Geçen gece de... Yaşlılık... Ben de uyanamadım.
Uyandıramadım... Çiçek susuz kalırdı ama kadınımın boynu yine azabilirdi...
Suçlandım...Sesimi çıkartamadım..."

Ayyy.. ! Uğur getir bana olur mu anemmm ;))







18 Temmuz, 2013

Sevgili Blogumm ,

                                                  
 Yazmayınca çoook özlendin biliyor musun ?

Çook uzun bir süredir yoktum ..
Oldukça koşuşturmalı geçti zaman ..
 Hep bitmesini istediğim okulum bitti, bitmesine üzüldüm mü bilmiyorum :( 
 Hayat zor, Bakalım ... daha neler görücez ..

21 Temmuz Pazar günü dgs sınavım var 
Ona çalıştığım için hep seni ihmal ettim. bakalım inşallah kazanırım ..

Haa .. Bu arada Bana Dua etmeyi unutma olur mu ??

Sınav sonrası görüşmek ümidiyle

Kocaman Öpüldün ..

 ;) 

♥ !


16 Mayıs, 2013

Hayırlı Kandiller . . .



“ Recep ayı Allah'ın ayı,
Şaban benim ayım,
Ramazan da ümmetimin ayıdır. . ” 

| Hadis-i Şerif

Regaib Kandilimiz Mübarek Olsun . . .

05 Mayıs, 2013

Şimdi benim canım çok sıkıldı da bişiler yazmak istedim :)


Merhabaalar herkese ..

Sebepsiz bir sıkkınlık, bitkinlik var üzerimde..
Canım gerçekten cook sıkılıyo hem blogumu da özledim çook.. :(
Malum vize sonrası bi hafta tatil. Canım bi yerlere de gitmek istemedi.. bi hafta oldu 
evden çıkmayalı bütün günü pineklemekle geçiriyorum 
bide dgs çalışıyorum yarında okul var öyle işte . 

Sizler nasılsınız neler yapıyosunuz bakalım ..??


Buda gece gece dilime dolanan şarkı merhamet dizisinde dinlemiştim ilk 
hadi birlikte dinleyelim.

Bu arada merhamet dizisini de arada izliyorum hani :)

Ben kaçar ;)

Kendinize çok iyi bakın,

Sevgiler ..

03 Mayıs, 2013

Ah ah .. ♥ ! :)



Cornetto'nun Aşktan Hikayeler isimli kısa aşk filmi :

Bu kez menüde aşk var..

Bilirsiniz bazen aşk engel tanımaz. 
New York'ta bir kafede geçen bu aşk hikayesi de bunlardan biri . 

19 Nisan, 2013

Geldik mi Vize hatasına . . :(



Stresi bi hafta önceden başlayan uzun, sıkıcı, yorucu, gergin bir vize dönemi ile karşınızdayım .. 
Yığınla çalışmam gereken konu var haftasonuda geldi :( 
daha hiçbir şeye bakmadım ki ben yaa :/



14 Nisan, 2013

Herkese mutlu pazarlar !




Yalın'ın Cornetto'nun Güzel ile Saf isimli kısa aşk filmi için yaptığı şarkı : 

Keyfi yolunda, aşkı sonunda.

Dinledikçe dinleyesim geliyo musmutlu oluyorum :))


08 Nisan, 2013

Relax relax :))



merhabalar herkese !
sizleri cook özledim .. umarım iyisinizdir ..

İşte bu benim çayım . 
kendisine inanılmaz bir sempatim var bunun yanında da saygım :))

Sinir, Stres yaptığımda Doğadan'ın relax çayını içerim hep. 
psikolojik olsa gerek bu çayı her içtiğimde kendimi rahatlamış hisseder ve 
sakinleştirici özelliği olduğunu düşünürüm. :)

İnsanın kendini huzursuz hissedip rahatlamak istediği durumlarda 
demleyip içmesi gereken bi çay bence. ayrıca mide rahatsızlıklarına da iyi geliyor
araştırdığım kadarıyla .

Kuru haliyle de biraz tuhaf kokuyor.
Demlenip içildiğinde acı bi tadı var ama zamanla alışıyor insan. 
ben şeker kullanmıyorum. ama siz isterseniz acı tadını gidermek için şeker kullanabilirsiniz. :)

bir çok yerde rahatlıkla bulabileceğiniz bu çay ;
Genelde uykusuzluğa, halsizliğe, bitkinlik ve yorgunluğa da iyi geliyor. 
hatta depresyon tedavisinde de kullanılıyormuş. 

Merak edenler için 
Buda paketi ve sloganı :)

Sarı kantaron (St. John’s Wort) içeriğiyle daha rahat hissetmek 
ve daha kaliteli bir uyku sürecine destek için ..


Sevgiler .. 


Musmutlu günler ..


;)

31 Mart, 2013

Blogumu özledimm :(


Herkese mutlu pazarlar !

Çok yoğun günler geçiriyorum. 
Okul dersler hayat derken blogumu ihmal etmeye başladım.

eksikliğini çook hissediyorum ..

üzgünüm ..

29 Mart, 2013




Kurân’da Yâsin sûresinin yerini

bulamayanlar, kalplerinin yerlerini kaybetmişlerdir. .

Mehmet Deveci


bazen bende bulamıyorum ki :(

20 Mart, 2013

Hey millet bloguma bahar geldi ! :)


Havalar artık yavaş yavaş ısınmaya başladı. 
Güneş artık o güzel yüzünü bizden gizlemiyo bu cook mutluluk verici
 baharla beraber içimizde ısınıyo sanki. herkesin içi kıpır kıpır bu cook güzel :)

neler yapsak .? 
nasıl değerlendirsek .?
 nerelere gitsek .? diye düşünürüz. 
akıllara ilk gelen piknikler olur genelde :)

Haa.. tabi bide alerjisi olanlar var tabi onlar için biraz dert olsada 
 mis gibi havasıyla bahar bi başka :)

Bu fotoğrafları çok beğendim. 
Hadi beraber bakalım içimiz açılsın dimi :)


Aman !

Güneşli havalara aldanıp hasta olmanızıda istemem hani dikkat edin kendinize :)


sevgiler ..

musmutlu kalın emi ! 

;)

16 Mart, 2013

Şimdi nerden çıktın ki sen ! :(



İstiyorummmmmmm ;((

Oracıklarda tek bırakmayın benii :))


Merhabalar :)
1 temmuz'dan itibaren Google Reader'in kapanacağını ve bizlerin Bloglovin'den 
bir hesap oluşturmamız gerektiği dünden beri tüm bloggerlar arasında konuşulmakta 

Bende vakit kaybetmeden bir hesap açtım. 
Beni oralarda yanlız bırakmazsanız çok mutlu olurum. :)

Zira oralarda kendimi yetim gibi hissederim ben :)

O yüzden sol köşede ki Bloglovin resmine tıklayarak 
Bloglovin profilime gidip takip edin !!


FOLLOW THIS BLOG WITH BLOGLOVIN



.♥.♥.


15 Mart, 2013

. . ♥


Bu günlerde herkes gitmek istiyor
Küçük bir sahil kasabasina
Bir baska ülkeye, daglara, uzaklara...

Hayatindan memnun olan yok.
Kiminle konussam ayni sey...
Herseyi, herkesi birakip gitme istegi.

Öyle "yanina almak istedigi üç sey" falan yok.
Bir kendisi. Bu yeter zaten.
Herseyi, herkesi götürdün demektir..
Keske kendini birakip gidebilse insan.
Ama olmuyor.

Hani kendimizden raziyiz diyelim, öteki de olmuyor.
Yani herseyi yüzüstü birakmak göze alinmiyor.

Böyle gidiyoruz iste.
Bir yanimiz "kalk gidelim",
öbür yanimiz "otur" diyor.

"Otur" diyen kazaniyor.
O yan kalabalik zira...

Ben her bahar asik olmam ama
Her bahar gitmek isterim.
Gittigim olmadi hiç.
Ama olsun... istemek de güzel .


Can YÜCEL

13 Mart, 2013

Mim . . :)

Sevgili yeliz tarafından mimlenmişim. Öncelikle kendisine beni de düşündüğü için teşekkür ederim :)


Imm.. hakkımdaki 11 gerçeğe gelince :
1.En nefret ettiğiniz insan tipi ? 
Sonradan görme, iki yüzlü kendini beğenmiş, bencil, herşeyi ben bilirim havasında insanlardan nefret ederim.

2. Evde en çok hangi eşyanı kaybedersin ?
Tokamı, çorabımı, bonemi, eşarp iğnelerimi her sabah düzenli bi şekilde ararım :)
  
3. Sakız çiğneyen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz :D
Ben sakızı evde çiğneyenlerdenim. sevenlerin evde çiğnemesi gerektiğini düşünüyorum.
Haa bu arada erkeklerin sakız çiğnemesi kadar itici bir şey olduğunu da düşünmüyorum.

4. En sevdiğiniz çiçek ? 
En çok kır çiçeklerini severim :)

5. Burcunuz ? 
Burcum Oğlak yükselenim Yay :)

6. Kız ve erkek çocuklarınız olsa adlarını ne koyardınız ?
Imm.. kızım olursa berru eslem, afra betül bide erva isimlerinden biri olabilir.

7. Komşunuzun çocuğu size oturmaya geldi suratınıza tükürdü napardınız ?
Ahh .. o komşu çocukları yok mu hiç haz etmem çok kızardım heralde :/  

8. Arabayı siz kullanıyorsunuz yaşlı bayanın birinin üzerine çamur sıçrattınız ve haraket yaparak arabanızı durdurdu onu istediği yere bırakmanız gerektiğini söyledi napardınız ?
Özür diler bırakırdım tabi napayım öyle ortada bırakmak olmaz :)

9. Hayatta en korktuğunuz şey ?
Sevdiklerimi kaybetmek.

10. Bilgisayarınız çöktü ve bilgisayar ortamındaki tüm resimleriniz yok oldu hiçbir yerde kopyaları da yok naparsınız ?
Üzülür üzülür dururum napayım yapacak bişey yok zamanla daha güzel fotoğraflar çektiririm diye avunurum herhalde.

11. Yalnız yaşamak hakkında ne düşünüyorsunuz sizi mutlu mu eder mutsuz mu ?
Ruh halime bağlı bazen mutlu edebilir ama yalnız yapacağımı sanmıyorum en az biri olmalı :)

MİMLEDİKLERİM :)
Esrik's
Keyfe keder
Gooogoook
Dikiş Dünyası
Hill 'in Dünyası
Gizem'li Bohca
Nur'un Dünyası
İstanbul'da bir ev
Uzun Lafın Kısası

Dünden.. Bugüne..
Prenses'in pamuk'u
Yasemin'in Dünyası

Ebruş kuş'un kanatları
36 bucuk ayakkabı numaralı kız



Not: Başka mimlenmek isteyen varsa yorum yapsın :)