09 Şubat, 2013

Ben yaptım ben yaptım :))

Merhabalar :)
İşte peçetelerimle karşınızdayım 
nasıl olmuş beğendiniz mi ?

Aslında çok bilindik herkesin yaptığı yada satın aldığı peçeteler bunlar 
Her yeni başlangıç umut demektir .. adlı postumda sizlere annemin ilgisini çektiğini kursa başlayacağını yazmıştım kuran kursuna gittiği için vaktim yok gidemem dedi. 
bende kursun bizim eve yakın olmasını fırsat bilip bi gideyim dedim. 

sadece bi kez 2 saatliğine gitmeme rağmen ortaya cook güzel sonuçlar çıktı. :)
bi hevesle eve gelip 13 tane yapıverdim sonra mı ?

sıkılıp bıraktım. 
arada estimi birer tane yapıyorum :))


Kansağa ipler dolanır modele göre boncuklar kesip yapıştırılır.



Tutkallanan boncukların kuruması için kasnak peteğin önünde 6 saat kadar bekletilir.


Buda büyük kasnakla yapılan peçetelerin masa örtüsü .


Not : Almak yada yapmak isteyenlere severek yardımcı olurum mesaj atabilirler :) 


Sevgiler .. 

Hep musmutlu kalın .. 

;)

18 yorum:

  1. Cok zarif olmus ellerine saglik tatlim :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuşlar Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. AAA YILLAR ÖNCE BU KASNAKTAN BENİMDE VARDI...LİF YAPMAAK İÇİN YAPTIRMIŞTIM...TOKAT NİKSARDA İDİM ...ELLERİNE SAĞLIK KUZUM BEK GÜZEL OLMUŞ İNCİ KONULDUĞU YERİ ASİLLİK KATIYOR GÜLE GÜLE KULLAN KIZIM SEVGİLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.
      Annemde yıllar önce kasnalarla lif yaparmış :)

      sevgiler ..♥

      Sil
    2. Benim bildiğim kasnakta lifde yapılıyordu.bunu hiç görmemiştim.eline sağlık.çok güzel olmuş.

      Sil
    3. çok teşekkür ederim elazığda çok yaygın bu peçeteler hemen hemen her bayan bilir bnde her ilde yaygın olduğunu sanmıştım :)

      Sil
  4. Ne hoş olmuş ellerine sağlık:) Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Çok hoş görünüyor, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Çok zahmeti bir okalar da şık gözüküyor gerçekten ... Ellerinize sağlık .. Sağlıklı günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  7. Zahmetli ve zor gibi ama guzel olmus elinize emeginize saglik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür ederim aslında cok zor değil :)

      Sil

Yorum yaptığınız için çook teşekkür ederim.
yorumlarınız benim için çook değerli : )

Sevgiler . . ♥